KENT REHBERİ

• Nöbetçi Eczaneler
• İzmir Hakkında
• Turizm ve Seyahat
• Konsolosluklar
• Muhtarlıklar

HAVA DURUMU


13°C

13°C

14°C
P.tesi Salı Çarş.

YENİ ÇIKAN KİTAPLAR

İmkansız İlişkilerden Mümkün İlişkilere
Yolcu
Düşündüğün Gibi Değil
Zafer Sızlanarak Kazanılmaz
Harflerin Dansı

HAFTANIN KİTABI

Yanlışlıktan Değil Yalnızlıktan

“Acaba çok yanlış yaptığım için mi yalnız kaldım, yoksa yalnız kaldığım için mi yanlış yaptım?”

Yanlış olan, başkasını sevmek değildir. Bir başkasını sevmek dünyanın en güzel, en tamamlayıcı hissidir.
Yanlış olan...


  Yapay Zeka ile Müşteri Memnuniyet Hedefi Yüzde 70 27.04.2019 / 08:00  
  Ancak klasik anlamda müşteri memnuniyeti yakalama dönemi oteller için geride kaldı. Otellerin İcibot kullanımı sonrasında müşteri memnuniyetinde yüzde 70 gibi bir oran hedefleniyor.

Şikayetler Anında Değerlendirilecek

İcibot’un gelecek hedeflerinden söz eden B1 Turizm Teknolojileri Müdürü Bahadır Çakar, programın şikayetleri anında değerlendirmeye alarak müşterinin daha güzel bir deneyim yaşamasını sağladını dile getirdi. Çakar, “İcibot, her açıdan işletmeye kar getirecek bir yapay zekaya sahip. Facebook ve Instagram rezervasyon taleplerinin takibinde yüzde 80 artış, Facebook ve Instagram reklamlarının rezervasyona dönüşünde yüzde 75 artış, Facebook’tan gelen rezervasyonların yüzde 100 olarak 7 gün 24 saat otomatik olarak yanıtlanması bunların başında gelmektedir. Ayrıca misafir şikâyetlerinin takibinde yüzde 95 artış, misafir memnuniyetinde yüzde 70 artış, SPA, Su Sporları, Tur, Oda Servisi, Özel hizmetler gibi oda dışı gelirlerde %50 hedefleniyor” dedi.

Davranışsal Özellikleri Kaydediyor

İcibot’un sadece soruları hızlıca yanıtlamadığını belirten Bahadır Çakar, aynı zamanda sorulan sorular üzerinden kişinin davranışsal özelliklerini kaydettiğini de sözlerine ekledi. Çakar, “Reklamlar üzerinden ya da başka kanallardan gelen müşterilerin sorduğu sorular sonucunda rezervasyon işlemini gerçekleştirmese de kişinin davranışsal özelliklerini analiz eden İcibot, ilerleyen dönemlerde bu kişiler ile irtibata geçerek müşterinin otele kazandırılmasına yardımcı oluyor. Kişiyi otelin kampanyalarından, aktivitelerinden haberdar ederek kazanmayı hedefliyor” diye konuştu.

Birçok Otel İcibot Kullanmaya Başladı


Otellerin teknolojik dönüşümün gerisinde kalmamak için İcibot teknolojisine geçiş yaptığının altını çizen Bahadır Çakar, sözlerini şöyle sürdürdü: “Ülkemizde birçok otel İcibot teknolojisi ile tanıştı. Çünkü bu yapının onlara neler katabileceğinin farkındalar. Rezervasyon deneyimlerinde gözle görülen artışlar gerçekleşti. İcibot teknolojisinin otellere hem maliyet kalemi açısından hem de rezervasyon alımını daha hızlı gerçekleştirmesi yönünden faydaları oldu. Bu da zaman içerisinde yaptıkları yatırımın ne kadar mantıklı olduğunun göstergesidir. Zaman içerisinde bunu gören diğer işletmelerin de İcibot ile tanışacağını düşünüyoruz”
 
   
P
S
Ç
P
C
C
P
28
29
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
1
2
3
4
5
6
7
8
9


Etkinliklerinizi etkinlik@izmir.com.tr
e-posta adresimize gönderin, yayınlayalım..